به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی گیلان، صبح یکشنبه 29 مهر ماه، دومین جلسه تبیین سامانه ملی انتخاب کارشناس با حضور رئیس اداره اموال و اوراق بهادار و مدیر اجرایی کانون کارشناسان رسمی دادگستری و قائم مقام مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه و نمایندگان دستگاههای اجرایی استان گیلان در محل سالن اجتماعات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا، احمدملکی رئیس اداره اموال و اوراق بهادار در خصوص نحوه اجرای فرآیند انتخاب کارشناس در سامانه توضیحات لازم را ارائه نمود.
در ادامه، رضاپور مدیر اجرایی کانون کارشناسان در خصوص نحوه اتصال سامانه های سادا نوین و 2020 و الزامات درخواستها و نحوه تعامل با دستگاههای اجرایی توضیحاتی ارائه کرد.
سپس خاوری قائم مقام مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه نیز در خصوص نحوه اتصال به سامانه 1515 و لزوم ورود شرح توضیحات مربوطه مواردی را مطرح نمود.
در انتها خضرایی کاربر سامانه 2020 با چند مورد عینی از درخواستها در سامانه که بصورت تصویری برای حاضران نمایش داده شد، عملکرد سامانه را توصیف و تشریح کرد.
در پایان جلسه نیز حاضران سئوالات و ابهامات و چالشهای خود را مطرح نمودند که نمایندگان اداره کل و کانون و مرکز براساس مسئولیت محوله پاسخگوی حاضران گردیدند و در برخی موارد نیز مقرر گردید از اداره کل اموال و داراییهای دولت استعلام گردد.